Programma / foto's

09.15 uur luiden van de klokken van de Dominicuskerk

09.30 uur luiden van de klokken van Passewaaij

09.00 tot 16.00 uur Kindervrijmarkt binnenstad Tiel

11.00 tot 16.00 uur kinderspelen met luchtkussenspektakel, kanovaren en het Astylos activiteitenplein

Tijdens de kinderspelen kunnen kinderen van 4 tot 12 jaar losgaan op de luchtkussens op de Veemarkt, kanovaren op de gracht in het Kalverbos en zich uitleven bij de activiteiten georganiseerd door atletiekvereniging Astylos. Bij de attracties is begeleiding aanwezig, maar deelname is op eigen risico!

De luchtkussens kosten 1 muntje per keer. De muntjes zijn per 10 te koop voor €3,00 bij de Oranjevereniging kraam (op de Veemarkt). Graag contant en zoveel mogelijk gepast betalen.

12.00 uur tot 13.00 uur bespeling carillon door stadsbeiaardier Wim Ruitenbeek

Stadsbeiaardier Wim Ruitenbeek opent traditioneel met het Wilhelmus, daarna klinken bekende vaderlandse liederen en tot slot een reprise van de compositie Amalia Achttien.

20.00 uur St. Maartenskerk in concert

Vanaf 19:30 uur verwelkomen we u graag met het traditionele oranjebittertje in de St. Maartenskerk en om 20:00 uur gaat het Oranjeconcert van start. We genieten dit jaar van een concert van de KTSM samen met soliste Ellen Zijm. Het volledige programma treft u in de krant. De entree is GRATIS.