Kindervrijmarkt

Struinen langs vele kleurrijke kleedjes waarop enthousiaste kinderen hun spulletjes verkopen. Ook tijdens Koningsdag 2019 kun je weer terecht op de kindervrijmarkt. Omdat Koningsdag dit jaar op een zaterdag valt, zijn alle winkels open en wordt extra drukte in de stad verwacht. Daarom zijn minder plekken in de binnenstad beschikbaar. Op dit op te lossen zijn er ook plekken beschikbaar in de straat langs het Kalverbos (voor restaurant La Cubanita).

Let op: De vrijmarkt wordt door de ondernemersvereniging van Tiel georganiseerd. Voor meer informatie kun je terecht bij Fa. Oostendorp in de Waterstraat.

Kaartverkoop en reglement

De kaartjes gaan op woensdag 10 april vanaf 9.00 uur in de verkoop bij Fa. Oostendorp in de Waterstraat en Intertoys in de voorstad. De kaartjes kosten €1,50 per stuk. Maximaal 2 kaartjes per gezin. Uitsluitend kinderen mogen hun spullen verkopen, volwassenen en bedrijfjes zijn uitgesloten van deelname. Verder is het strikt verboden om met een auto op de promenade te komen die dag. Ook laden en lossen is niet toegestaan. Daar wordt streng op toegezien. Het opbouwen is tussen 08.00 uur en 09.00 uur, de markt zelf is van 09.00 uur tot 16.00 uur.