Steun ons!

Word  lid, sponsor, vrijwilliger of bestuurslid van Oranjevereniging Tiel. Ook een éénmalige donatie is van harte welkom. Want of het nu in tijd, geld of kennis is, dankzij jouw bijdrage kunnen wij onze activiteiten blijven organiseren en ieder jaar weer verbeteren. Heb je interesse of vragen? We horen graag van je via oms contactformulier.

Gezocht: leden en sponsoren

Wil jij Oranjevereniging Tiel en 5 mei comité Tiel steunen?

Je bent al lid vanaf €10,- per jaar. Wanneer je sponsor wordt van onze vereniging, zetten wij de naam van jouw bedrijf op onze website en in onze Oranjekrant.

Gezocht: vrijwilligers voor Koningsdag

Wil je samen met ons een gezellige dag van Koningsdag maken?

Om de veiligheid van de kinderen te garanderen zijn vrijwilligers nodig die de kinderen in de gaten houden terwijl zij op een opblaasattractie spelen. We zijn ieder jaar weer op zoek naar vrijwilligers die willen helpen. Ben je 13 jaar of ouder en wil je samen met ons een gezellige dag van Koningsdag maken? Wij zorgen voor een lekkere lunch en snacks.

Gezocht: webredacteur

Ben jij een kei in webteksten en Facebook?

Als webredacteur houd je de webpagina's van www.oranjeverenigingtiel.nl en www.5meicomitetiel.nl en onze Facebookpagina's up-to-date. De redactieomgeving zit in de cloud (one.com) en is erg gebruiksvriendelijk. Kennis van cms is  een pré, kennis van programmeren is niet nodig. Daarnaast houd je post je met regelmaat op onze facebookpagina's. Ideeën over hoe Facebook optimaal ingezet kan worden, zijn van harte welkom. Jij bent immers onze expert!

Naar verwachting ben je hooguit 2 uur per maand kwijt aan het beheer van de websites en facebookpagina's. Je bent webredacteur op vrijwillige basis, maar eventuele onkosten mag je uiteraard declareren.

Gezocht: bestuursleden

Kom jij het bestuur van Oranjevereniging Tiel en 5 mei comité versterken?

Wij zijn op zoek naar algemeen bestuursleden met een hart voor Tiel en haar inwoners. Het is zeker een pré wanneer je ervaring hebt met evenementenorganisatie, af weet van communicatie en promotie, bekend bent in Tiel en hier een sterk netwerk hebt. Als algemeen bestuurslid houd je je bijvoorbeeld bezig met de aanvraag van vergunningen, contacten met de gemeente en ondernemers, logistiek tijdens de evenementen en communicatie/pr. Je krijgt uiteraard de kans je bezig te houden met die taken die jou het meest aanspreken.

Het bestuur komt een keer in de twee maanden samen om te vergaderen. In de voorbereiding naar Koningsdag en Bevrijdingsdag toe komen we vaker bij elkaar. Het ligt echter aan de taken die je hebt of je bij al deze vergaderingen aanwezig moet zijn. Je bent bestuurslid op vrijwillige basis, maar eventuele onkosten mag je uiteraard declareren.